Thursday, May 17, 2012

MAKIN HARI MAKIN SYG

'Mengenangkan diri yang beberapa bln lagi akan menghadapi dunia realiti,aku termenung...JAUH...memikirkan titik persahabatan bersama teman-teman sekuliah yg bakal aku tinggalkan x lame lagi, mungkinkah aku akan bertemu mereka lagi selepas ini...atau........ Jauh...sungguh jauh di dsr hati kecil ini merintih kesedihan tatkala dunia kuliah bakal berakhir nanti...terkadang aku gembira, terkadang ku rasai duka...jerit perih kami dlm perjuangan di mata pena, melekat di lubuk hati sang penulis..."

Mungkinkah dapat mengukir senyuman seperti ini lagi...

Masih b'peluangkah aku bersama mereka lagi slps ini...

Belum tentu kami dpt berkumpul sebegini lagi....


                                                                                      
by cikcu

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...